မြတ္စ္လင္မ့္ "အသိ"

August 8, 2009

တရားလမ္းမွန္ ဦးေဆာင္ညႇြန္ျပသည့္က်မ္းေတာ္

Filed under: ကုရ္အာန္ — The Sage @ 10:49 am

ယခုတစ္ခါ “တရားလမ္းမွန္ ဦးေဆာင္ညႇြန္ျပသည့္က်မ္းေတာ္” ဟူေသာ  ေခါင္းစဥ္ငယ္ကို ေရးသားတင္ျပ မည္ျဖစ္ပါသည္။

ကမ ၻာ့သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္လုံး ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ ေရးသားျခင္းအခံရဆုံးေသာ  က်မ္းဂန္ ကို ျပပါဟုတစ္စုံတစ္ေယာက္က ေမးျမန္းလာအံ့။ က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုရ္အာန္
သာလွ်င္ျဖစ္ေပသည္ဟု ေျဖၾကားရမည္ျဖစ္ပါသည္။ “အုလူမုလ္ကုရ္အာန္” ဟုေခၚဆို ေသာ က်မ္းေတာ္ျမတ္ဆိုင္ရာ ပညာရပ္အားလုံးတို႕ေပၚထြက္လာျခင္းကပင္လွ်င္
အထက္ပါအေျဖအတြက္ လုံေလာက္ေသာသက္ေသပင္။ ၁၄ခုေသာ ရာစုႏွစ္ေပါင္း ေက်ာ္ေက်ာ္ မွစ၍ ယေန႕တိုင္သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာလူသားတို႕၏ ဘဝ တည္
ေဆာက္မႈမ်ားကို ဦးေဆာင္လမ္းညႇြန္ထိန္းေက်ာင္းပဲ့ျပင္ေပးခဲ့ေသာ အဆုံးမရွိသည့္ အဆုံးအမ ပင္ျဖစ္သည္။

က်မ္းေတာ္ျမတ္တြင္ သိပၸံ၊ သမိုင္း၊ ဥပေဒ၊ ယဥ္ေက်းမႈမ်ား၊ စီးပြါးေရး၊ က်င့္ဝတ္ မ်ား စသည္ စသည္တို႕ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ လမ္းညႇြန္မႈအဆုံးအမမ်ားပါရွိေသာ္လည္း
အထက္ပါမည္သည့္ တစ္ခုကိုမွ သီးသန္႕အထူးျပဳ တစ္လမ္းသြားထားေသာလမ္းညြန္ က်မ္းမဟုတ္ေၾကာင္းအလြန္ထင္ရွားလွေပသည္။ ေလာကီအက်ိဳးစီးပြါးသက္သက္ကို
သာညႇြန္ျပေသာ လမ္းညႇြန္က်မ္းအလွ်င္းမဟုတ္၊ ဘက္ေပါင္းစုံေလာကီအက်ိဳးစီးပြါးကို ရယူေလာကကိုအလွဆင္ျပီးတမလြန္အက်ိဳးစီးပြါးအတြက္အရင္းအႏွီးျပဳေသာနည္းစနစ္
ကို လမ္းညႇြန္သည့္က်မ္းျဖစ္ေပသည္။ စၾကဝဠွာခပ္သိမ္း၊ ေလာကခပ္သိမ္း၌ ဤက်မ္း ေတာ္လာ ညဏ္စဥ္အဖြင့္ေသာ့ခ်က္မ်ားကိုလိုက္မွီသည့္က်မ္းဟူသည္ လုံးဝမရွိေပ။
သို႕ျဖစ္ေပရာက်မ္းေတာ္ျမတ္သည္ အျခားလမ္းညႇြန္က်မ္းမ်ားကဲ့သို႕ လမ္းညႇြန္က်မ္း တစ္က်မ္း မဟုတ္ဘဲ တရားလမ္းမွန္ကို ညႇြန္ျပေသာ တစ္ဆူတည္းေသာက်မ္းသာလွ်င္
ျဖစ္ေပသည္။ မုစ္လင္မ္မ်ားက ဤသို႕ယုံၾကည္ၾကေပသည္။
က်မ္းေတာ္ျမတ္သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ “စကားေတာ္” မ်ားကို ပကတိအတိုင္း မွတ္တမ္းတင္ထားေသာ၊အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ကိုယ္ေတာ္တိုင္က ယေန႕တိုင္မက၊
ကိယာမဟ္ေန႕အထိ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ က်မ္းေတာ္ျမတ္ျဖစ္သည္ ဟုလည္း မုစ္လင္မ္မ်ားကယုံၾကည္ၾကေလသည္။ သို႕ေသာ္ အေထာက္အထားမဲ့
အရမ္းကာေရာယုံၾကည္ၾကသည္ေတာ့မဟုတ္။ သက္ေသအေထာက္အထားခိုင္လုံ စြာျဖင့္ယုံၾကည္ၾကျခင္းသာျဖစ္ေပသည္။ ယင္းသက္ေသအေထာက္အထားမ်ားအနက္
ယေန႕တိုင္ ယခုပင္ ျပဆိုႏိုင္ေသာသက္ေသအေထာက္အထားသည္ကား က်မ္းေတာ ္ျမတ္ ကိုယ္တိုင္ပင္ျဖစ္ေပသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဤသို႕ဆိုရသနည္း? ဆိုေသာ္၊ ယင္း
က်မ္းေတာ္၌ပင္လွ်င္ အလႅာအရွင္ျမတ္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္မည္ဟူ ေသာ ကတိေတာ္ ပါရွိေသာေၾကာင့္ပင္။

က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုရ္အာန္ ၁၅း၉ တြင္

“အင္န္နာ နဟ္ႏု နဇၨလ္နဇ္္ ဇိက္ရ ဝအင္န္နာလဟူ လဟာဖြိဇူးန္”

    (ဧကန္စင္စစ္ငါအရွင္ျမတ္သည္ ပင္လွ်င္ (ဤ) ဆုံးမဩဝါဒ (တည္းဟူေသာ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္) ကို ခ်ေပးသနား ေတာ္မူခဲ့ေလသည္။ ထိုမွတပါး ဧကန္မလြဲ ငါအရွင္ျမတ္သည္ပင္လွ်င္ ယင္းဆုံးမဩဝါဒကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ေတာ္မူမည့္အရွင္ျမတ္လည္းျဖစ္ေတာ္မူေပသတည္း။)

ႏွစ္ေပါင္း၁၄၀၀ ေက်ာ္တစ္ေလွ်ာက္အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ထိုးႏွက္ခ်က္မ်ားရွိခဲ့သည့္၊ ရွိေနလင့္ကစားဤကမ ၻာေလာကသို႕စတင္က်ေရာက္ခဲ့သည့္အခ်ိန္မွ ယေန႕တိုင္ မူမယြင္း၊ မူကြဲမရွိ ျခင္းသည္ကပင္ ေကာင္းကင္က်အစစ္အမွန္ ျဖစ္မႈ ကို ေထာက္ခံေသာသက္ေသခံခ်က္တစ္ခ်က္မဟုတ္ေလာ။ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ မုဟမၼဒ္ရရွိခဲ့ေသာ အၾကီးက်ယ္ဆုံး
ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာပင္ျဖစ္သည္မဟုတ္ေလာ။ အစၥလာမ္သာသနာကို ေခတ္တိုင္းေခတ္တိုင္း၌ ေထာက္ခံေနေသာအသက္အတိုင္းအတာမရွိသည့္ “အျမဲရွင္သန္ေနေသာသက္ေသ”
သာလွ်င္ျဖစ္ေပသည္။

ဆက္ပါဦးမည္………….။

ေလးစားပါတယ္ဗ်ာ
The Sage

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.